(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Projekt Nr 1
A» Projekt Nr 2
A» Projekt Nr 3
  • Dokumenty do pobrania
  • Zarządzenie i załączniki do budżetu na 2010r.
  • UCHWAŁA NR XX/112/2016 - zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Skarżysko Kościelne za 2015r. zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Skarżysko Kościelne za 2015r. zmian budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2016 r

    Z dnia: z dnia 22 czerwca 2016r

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. , poz. 446) , w związku z art. 211, art. 212 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 885 z późn. zm.)

    RADA GMINY UCHWALA, co następuje:

    §1

    Dokonuje się zmian w planie dochodów budżetu gminy na 2016 rok zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.

    § 2

    Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu gminy na 2016 rok zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.

    § 3

    Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XVI/85/2015 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2016 r. pod nazwą: „ Zadania inwestycyjne roczne w 2016 r. ” otrzymuje brzmienie Załącznika nr 3 do niniejszej uchwały.

    § 4

    Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XVI/85/2015 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 29 grudnia 2015 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2016 rok pod nazwą: „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2016 r.” otrzymuje brzmienie Załącznika Nr 4 do niniejszej uchwały.

    § 5

    Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XVI/85/2015 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 29 grudnia 2015 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2016 r. pod nazwą: „ Dotacje celowe w 2016 r.” zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.

    § 6

    Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XVI/85/2015 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 29 grudnia 2015 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2016 r. pod nazwą: „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2016 r.”, który otrzymuje brzmienie Załącznika Nr 6 do niniejszej uchwały.

    § 7

    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

    § 8

    Uchwała wchodzi w życie z podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.


    UZASADNIENIE

    W zakresie dochodów dokonuje się zmian zawartych w załączniku Nr 1.
    Planowane dochody wynoszą 19 613 317,44 zł, w tym:
    - uchwałą zmieniającą budżet, kwota dochodów ogółem zwiększyła się o kwotę 159 597,00 zł, w tym zwiększeniu uległy dochody bieżące o kwotę 145 947,00 zł oraz dochody majątkowe o kwotę 13 650,00 zł.
    Zmiana planu dochodów dotyczy:

    W dziale 010 – Rolnictwo i łowiectwo
    rozdziale 01095 – Pozostała działalność – zwiększa się dochody o kwotę 13 200,00 zł, jako zmiana klasyfikacji
    W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa
    rozdziale 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami – zwiększa się dochody o kwotę 13 200,00 zł, jako zmiana klasyfikacji
    W dziale 750 – Administracja publiczna
    rozdziale 75095 – Pozostała działalność – zwiększa się dochody o kwotę 63 252,00 zł, jako dochody z PUP na zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach robót publicznych
    W dziale 756 – Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
    rozdziale 75615 – Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych - zwiększa się dochody z tytułu wpływu z podatku od nieruchomości o kwotę 50 000,00 zł,
    W dziale 801 – Oświata i wychowanie – zwiększa się dochody z dotacji na zadania zlecone z decyzji Wojewody Znak:FN.I.3111.184.2016 z przeznaczeniem na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe oraz na sfinansowanie kosztu zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych w przypadku szkół prowadzonych przez osoby prawne inne niż j.s.t. lub osoby fizyczne w rozdziałach:
    rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe – zwiększa się dochody o kwotę 16 462,00 zł,
    rozdziale 80110 – Gimnazja – zwiększa się dochody o kwotę 11 550,00 zł,
    rozdziale 80150 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach ogólnokształcących, liceach profilowanych i szkołach zawodowych oraz szkołach artystycznych - zwiększa się dochody o kwotę 600,00 zł.
    W dziale 852 – Pomoc społeczna
    rozdziale 85214 – Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe – zwiększa się dochody o kwotę 1 268,00 zł, jako dochody ze zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z dotacji
    rozdziale 85216 – Zasiłki stałe – zwiększa się dochody o kwotę 2 815,00 zł, jako dochody ze zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z dotacji
    W dziale 926 – Kultura fizyczna
    rozdziale 92695 – Pozostała działalność, dokonuje się zwiększenia dochodów wynikających z wpłat wspólnoty gruntowej mieszkańców wsi Lipowe Pole Plebańskie w kwocie 5 000,00 zł, wpłat osób w kwocie 650,00 zł oraz dotacji celowej z Powiatu Skarżyskiego jako pomocy finansowej na zadanie „ Doposażenie ścieżki dydaktycznej - elementy placu zabaw oraz sprzęt do ćwiczeń- zadanie dofinansowane z Funduszu Sołeckiego sołectwa Lipowe Pole Plebańskie” w kwocie 8 000,00 zł.

    W zakresie wydatków dokonuje się zmian zawartych w załączniku Nr 2.
    Planowane wydatki ogółem po zmianach wynoszą 19 994 317,44 zł.
    - uchwałą zmieniającą budżet, zwiększono wydatki ogółem o kwotę 159 597,00 zł, w tym wydatki majątkowe zwiększono o kwotę 63 650,00 zł zaś wydatki bieżące zwiększono o kwotę 95 947,00 zł.
    Zmiana planu wydatków dotyczy:

    W dziale 600 – Transport i łączność
    rozdziale 60016 – Drogi publiczne gminne – zwiększa się wydatki o kwotę 5 109,00 zł, ze zmniejszeń w rozdziale 90095, w związku ze zmianami w Funduszu Sołeckim,

    W dziale 750 – Administracja publiczna
    rozdziale 75095 – Pozostała działalność – zwiększa się wydatki o kwotę 63 252,00 zł, z dochodów z PUP na zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach robót publicznych,
    W dziale 801 – Oświata i wychowanie – zwiększa się wydatki z dotacji na zadania zlecone z przeznaczeniem na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe oraz na sfinansowanie kosztu zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych w przypadku szkół prowadzonych przez osoby prawne inne niż j.s.t. lub osoby fizyczne oraz koszty obsługi w rozdziałach:
    rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe – zwiększa się wydatki o kwotę 16 462,00 zł,
    rozdziale 80110 – Gimnazja – zwiększa się wydatki o kwotę 11 550,00 zł,
    rozdziale 80150 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach ogólnokształcących, liceach profilowanych i szkołach zawodowych oraz szkołach artystycznych - zwiększa się wydatki o kwotę 600,00 zł.
    W dziale 852 – Pomoc społeczna
    rozdziale 85214 – Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe – zwiększa się wydatki o kwotę 1 268,00 zł, jako wydatki na zwrot nienależnie pobranych świadczeń z dotacji
    rozdziale 85216 – Zasiłki stałe – zwiększa się wydatki o kwotę 2 815,00 zł, jako wydatki na zwrot nienależnie pobranych świadczeń z dotacji
    W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
    rozdziale 90019 – Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska – dokonuje się zmian między paragrafami wydatków,
    rozdziale 90095 – Pozostała działalność – dokonuje się zmniejszenia wydatków z przeznaczenie na zwiększenie w rozdziale 60016, w związku ze zmianami w Funduszu Sołeckim
    W dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
    rozdziale 92195 – Pozostała działalność – dokonuje się zmian między paragrafami wydatków, w związku ze zmianami w Funduszu Sołeckim
    W dziale 926 – Kultura fizyczna
    rozdziale 92601 – Obiekty sportowe, dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 50 000,00 zł na zadanie „Wykonanie drenażu opaskowego boiska do gier zespołowych w Grzybowej Górze”,
    rozdziale 92695 – Pozostała działalność - dokonuje się zmian między paragrafami wydatków w związku ze zmianami w Funduszu Sołeckim i dokonuje się zwiększenia wydatków na zadanie „ Doposażenie ścieżki dydaktycznej - elementy placu zabaw oraz sprzęt do ćwiczeń- zadanie dofinansowane z Funduszu Sołeckiego sołectwa Lipowe Pole Plebańskie”, o środki pochodzące z wpłat Wspólnoty Gruntowej mieszkańców wsi Lipowe Pole Plebańskie i innych osób w kwocie 5 650,00 zł oraz z dotacji celowej z Powiatu Skarżyskiego jako pomocy finansowej w kwocie 8 000,00 zł,

    W załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały „Zadania inwestycyjne roczne w 2016 r. ” zwiększa się planowane wydatki majątkowe w roku budżetowym w zadaniach:
    w zadaniu 15 - „Wykonanie drenażu opaskowego boiska do gier zespołowych w Grzybowej Górze”,
    w zadaniu 17- „Doposażenie ścieżki dydaktycznej - elementy placu zabaw oraz sprzęt do ćwiczeń- zadanie dofinansowane z Funduszu Sołeckiego sołectwa Lipowe Pole Plebańskie

    W załączniku Nr 4 do niniejszej uchwały „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2016 r., ustala się dochody i wydatki realizacji zadań zleconych”.
    W załączniku Nr 5 do niniejszej uchwały „Dotacje celowe w 2016 r” w części II:
    dodaje się dotacje w rozdziałach 80101 i 80150 jako dotacja celowe z budżetu na sfinansowanie zadań zleconych tj. kosztu zakupów podręczników, materiałów edukacyjnych lub materiałów ćwiczeniowych w przypadku szkół prowadzonych przez osoby prawne inne niż jst lub osoby fizyczne,
    rozpisuje się dotacje, określając kwotę otrzymanej dotacji, nazwę szczegółową realizowanego zadania i jednostkę otrzymującą dotację, po rozstrzygniętych konkursach udzielonych w trybie art.221 ustawy, na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego:
    - w zakresie działalności na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    - w zakresie upowszechniania tradycji, kultury i patriotyzmu,
    - w zakresie sportu i rekreacji.
    W załączniku Nr 6 do niniejszej uchwały pod nazwą: „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2016 r.”, wprowadza się dochody i wydatki związane z pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między j.s.t. na zadanie pod nazwą „Doposażenie ścieżki dydaktycznej - elementy placu zabaw oraz sprzęt do ćwiczeń- zadanie dofinansowane z Funduszu Sołeckiego sołectwa Lipowe Pole Plebańskie”


    Data wprowadzenia: 2016-06-28 0951
    Data upublicznienia: 2016-06-28
    Art. czytany: 1183 razy

    » Sprawozdanie roczne za 2015r - rozmiar: 566361 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 1 - rozmiar: 409154 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 10 - rozmiar: 272201 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 11 - rozmiar: 257066 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 12 - rozmiar: 361230 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 13 - rozmiar: 330764 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 14 - rozmiar: 434506 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 15 - rozmiar: 405502 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 16 - rozmiar: 1364534 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 17 - rozmiar: 493830 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 18 - rozmiar: 910063 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 2 - rozmiar: 1720748 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3a - rozmiar: 286102 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3 - rozmiar: 458924 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4 - rozmiar: 321295 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 5 - rozmiar: 479721 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 5a - rozmiar: 450252 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 6 - rozmiar: 454097 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 6 - rozmiar: 454097 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 7 - rozmiar: 208362 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 8 - rozmiar: 423925 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 9 - rozmiar: 355343 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    Rejestr zmian:
    2016-06-28
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Wzory wniosków ewidencji działalności gospodarczej
    A Zarządzenie i załączniki do budżetu na 2010r.
    A Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych
    A Druki oświadczeń majątkowych
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Zarządzenie Nr 55/2009
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne