(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
  • Zamówienia publiczne
  • 2010 (archiwum)
  • ogłoszenie o zamówieniu - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pt. Baśniowy świat

    Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pt. Baśniowy świat

    Skarżysko Kościelne: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pt. Baśniowy świat Numer ogłoszenia: 326583 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pt. Baśniowy świat. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 79421000-1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pt. Baśniowy świat współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Obowiązki Asystenta Koordynatora Projektu: - Nadzór nad Pracą Biura Projektu. - Zatwierdzanie dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura. - Niezwłoczne zgłaszanie Wójtowi Gminy wszelkich uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji projektu. - Zastępowanie Koordynatora podczas jego nieobecności. - Parafowanie dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura podczas nieobecności Koordynatora projektu. Projekt Baśniowy świat realizowany jest w okresie od 01.09.2010r. do 31.08.2012 r.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500 złotych (słownie: pięćset złotych). Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24-11-2010r. o godz. 10:00. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże (referencje lub inny potwierdzający dokument), że posiada doświadczenie i wiedzę w zakresie projektów współfinansowanych z UE. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że przedłoży w dokumentach do oferty - dyplom wykształcenia wyższego - świadectwa pracy potwierdzające co najmniej 3 letni staż pracy lub 3 letni okres prowadzenia działalności gospodarczej. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) - kserokopie dokumentów (referencje) potwierdzające doświadczenie i wiedzę w zakresie projektów współfinansowanych z UE - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe - kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach: - jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, - jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne pok. 118. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne pok. 102 sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora Projektu pt. Baśniowy świat współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Data wprowadzenia: 2010-11-17 1343
    Data upublicznienia: 2010-11-17
    Art. czytany: 4412 razy

    » Formularz ofertowy zał nr 1 - rozmiar: 269824 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie zał. nr 2 - rozmiar: 256000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie zał. nr 3 - rozmiar: 255488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - rozmiar: 310784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zał nr 4 - Projekt umowy - rozmiar: 283648 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - rozmiar: 40448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 43520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
    Rejestr zmian:
    2011-11-09
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Andrzej Skrzypczak

    2010-12-14
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak

    2010-12-09
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak

    2010-11-17
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    9. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Andrzej Skrzypczak
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    SESJA XLIV
    SESJA XLIII
    SESJA XLII
    SESJA XLI
    SESJA XL
    SESJA XXXIX
    SESJA XXXVIII
    SESJA XXXVII
    SESJA XXXVI
    SESJA XXXV
    SESJA XXXIV
    SESJA XXXIII
    SESJA XXXII
    SESJA XXXI
    SESJA XXX
    SESJA XXIX
    SESJA XXVIII
    SESJA XXVII
    SESJA XXVI
    SESJA XXIV
    SESJA XXV
    SESJA XXIII
    SESJA XXI
    SESJA XXII
    SESJA XX
    SESJA XIX
    SESJA XVIII
    SESJA XVII
    SESJA XVI
    SESJA XV
    SESJA XIII
    SESJA XII
    SESJA XI
    SESJA X
    SESJA IX
    SESJA VIII
    SESJA VII
    SESJA VI
    SESJA V
    SESJA IV
    SESJA III
    SESJA II
    SESJA I
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Projekt nr 1
    » Projekt nr 2
    » Projekt nr 3
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne