KARTA USŁUG NR Or.II/1/06
Zasady dostepu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji
Zasady dostepu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji
Podstawa prawna: ustawa z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz,U. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.) oraz Statut Gminy Skarżysko Kościelne (Dz. Urz. z 2002 r. Nr 31, poz. 425)
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat/Stanowisko: Biuro obsługi Rady Gminy
Nr pokoju: 107
Nr telefonu: (041) 271-44-80 w. 27
Godziny Urzędowania: poniedziałki 8.30 do 16.30 – a od wtorku do piątek od 8.30 do 15.30
Wymagane dokumenty:
1. wniosek o udostępnienie, (dostępny w Urzędzie Gminy, pok.107)
Opłaty:
Udostępnienie dokumentów publicznych jest bezpłatnie.
Termin załatwienia sprawy:
W terminie 7 dni licząc od dnia złożenia wniosku.
Forma załatwienia sprawy:
Wgląd do dokumentów publicznych jest realizowany w formie:
- powszechnej publikacji
- sukcesywnego udostępnienia dokumentów do wglądu powszechnego.
- wykonanie wypisu, ksera dokumentu.
Tryb odwoławczy: nie dotyczy
Uwagi:
Wniosek o udostępnienie dokumentów należy złożyć do sekretariatu w Urzędzie Gminy (pok.102)
Data wprowadzenia: 2006-02-13 1624 Data upublicznienia: 2006-02-13 Art. czytany: 5343 razy
|
|