(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Projekt Nr 1
A» Projekt Nr 2
A» Projekt Nr 3
  • Zamówienia publiczne
  • 2019
  • Zamówienia w trybie ustawy
  • UCHWAŁA NR XII/49/2007 RADY GMINY W SKARŻYSKU KOŚCIELNYM - zmian w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne na 2007 rok.

    Z dnia: z dnia 28 grudnia 2007 r.

    Na podstawie art.18, ust.2, pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591, ze zm. z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 , z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) oraz art. 165, i art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz.2104 , ze zm. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz.708, Nr 170, poz. 1217 i poz. 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, z 2007 r. Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz. 984, Nr 82, poz. 560)



    Rada Gminy uchwala, co następuje:


    § 1.
    Zwiększa się plan dochodów budżetowych ogółem o kwotę –83 612,00 zł,
    z tego:
    Dział 756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 40 784,00
    Rozdział 75615 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych 33 000,00
    § 0310- Podatek od nieruchomości 33 000,00
    Rozdział 75616 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych 7 784,00
    § 0500- Podatek od czynności cywilnoprawnych 7 784,00
    Dział 758 Różne rozliczenia 1 595,00
    Rozdział 75801 Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego 1 595,00
    § 2920- Subwencje ogólne z budżetu państwa 1 595,00
    Dział 801 Oświata i wychowanie 5 341,00
    Rozdział 80104 Przedszkola 5 341,00
    § 0690- Wpływy z różnych opłat 4 144,00
    § 0920- Pozostałe odsetki 25,00
    § 0960- Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej 1 122,00
    § 0970- Wpływy z różnych dochodów 50,00
    Dział 852 Pomoc społeczna 20 000,00
    Rozdział 85295 Pozostała działalność 20 000,00
    § 2030- Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin) 20 000,00
    Dział 854 Edukacyjna opieka wychowawcza 15 892,00
    Rozdział 85415 Pomoc materialna dla uczniów 15 892,00
    § 2440- Dotacje otrzymane z funduszy celowych na realizację zadań bieżących jednostek sektora finansów publicznych 15 892,00



    § 2

    Zwiększa się plan wydatków budżetowych ogółem o kwotę –83 612,00 zł,
    z tego:
    Dział 801 Oświata i wychowanie 47 720,00
    Rozdział 80101 Szkoły podstawowe 42 379,00
    § 3020- Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 9 479,00
    § 4260- Zakup energii 9 338,00
    § 4270-Zakup usług remontowych 23 000,00
    § 4430- Różne opłaty i składki 562,00
    Rozdział 80104 Przedszkola 5 341,00
    § 4110- Składki na ubezpieczenia społeczne 381,00
    § 4210- Zakup materiałów i wyposażenia 4 960,00
    Dział 852 Pomoc społeczna 20 000,00
    Rozdział 85295 Pozostała działalność 20 000,00
    § 3110- Świadczenia społeczne 20 000,00
    Dział 854 Edukacyjna opieka wychowawcza 15 892,00
    Rozdział 85415 Pomoc materialna dla uczniów 15 892,00
    § 3260- Inne formy pomocy dla uczniów 15 504,00
    § 4110 -Składki na ubezpieczenia społeczne 30,20
    § 4120 –Składki na Fundusz Pracy 4,90
    § 4170 – Wynagrodzenia bezosobowe 200,00
    § 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia 52,90
    § 4740 – Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 100,00


    § 3.
    Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetowych w 2007 r.
    Dział Rozdz § Treść Zmniejszenia Zwiększenia
    700 Gospodarka mieszkaniowa
    70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 200,00
    4300 Zakup usług pozostałych 300,00
    4430 Różne opłaty i składki 100,00
    750 Administracja publiczna
    75011 Urzędy wojewódzkie
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 806,24
    4410 Podróże służbowe krajowe 273,24
    4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 33,00
    4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 500,00
    75022 Rady gmin( miast i miast na prawach powiatu)
    3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 1 000,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 000,00
    75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4 090,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 131,00
    4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 3 350,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 2 000,00
    4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii 900,00
    4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 64,40
    4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 300,00
    4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 10 102,50
    4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 8 500,00
    75075 Promocja jednostek samorządu terytorialnego
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 500,00
    4300 Zakup usług pozostałych 500,00
    75095 Pozostała działalność
    4300 Zakup usług pozostałych 1 000,00
    754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
    75412 Ochotnicze straże pożarne
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 6 000,00
    4260 Zakup energii 150,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 130,00
    4360 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej 80,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 90,00
    756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
    75647 Pobór podatków , opłat i niepodatkowych należności budżetowych
    4100 Wynagrodzenia agencyjno- prowizyjne 710,00
    4300 Zakup usług pozostałych 710,00
    801 Oświata i wychowanie
    80101 Szkoły podstawowe
    3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 5 308,00
    4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 13 800,00
    4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 930,00
    4120 Składki na Fundusz Pracy 7 427,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 13 759,00
    4260 Zakup energii 463,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 170,00
    4300 Zakup usług pozostałych 5 600,00
    4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 1 134,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 233,00
    4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii 903,00
    4410 Podróże służbowe krajowe 500,00
    4430 Różne opłaty i składki 1 411,00
    4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 899,00
    4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 485,00
    80103 Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych
    3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 2 737,00
    4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 4 781,00
    4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 147,00
    4120 Składki na Fundusz Pracy 270,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 389,00
    4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 716,00
    4260 Zakup energii 335,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 91,00
    4300 Zakup usług pozostałych 571,00
    4430 Różne opłaty i składki 500,00
    80104 Przedszkola
    4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 419,00
    4120 Składki na Fundusz Pracy 100,00
    4260 Zakup energii 1 280,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 165,00
    4300 Zakup usług pozostałych 556,00
    4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 350,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 200,00
    4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii 244,00
    4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 150,00
    4750 Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji 126,00
    80110 Gimnazja
    3020 Wydatki osobowe niezliczone do wynagrodzeń 3 050,00
    4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 3 823,00
    4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 6 000,00
    4120 Składki na Fundusz Pracy 905,00
    4170 Wynagrodzenia bezosobowe 79,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 12 723,00
    4260 Zakup energii 1 396,00
    4270 Zakup usług remontowych 700,00
    4280 Zakup usług zdrowotnych 665,00
    4300 Zakup usług pozostałych 2 500,00
    4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 231,00
    4360 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej 100,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 600,00
    4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii 220,00
    4410 Podróże służbowe krajowe 500,00
    80113 Dowożenie uczniów do szkół
    4300 Zakup usług pozostałych 4 000,00
    80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 432,00
    4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 2 516,00
    851 Ochrona zdrowia
    85153 Zwalczanie narkomanii
    4300 Zakup usług pozostałych 600,00
    85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi
    4170 Wynagrodzenia bezosobowe 1 129,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7 166,00
    4220 Zakup środków żywności 2 755,00
    4300 Zakup usług pozostałych 872,00
    4410 Podróże służbowe krajowe 300,00
    4430 Różne opłaty i składki 1 480,00
    4740 Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych 30,00
    852 Pomoc społeczna
    85295 Pozostała działalność
    3110 Świadczenie społeczne (środki z dotacji na posiłek) 8 459,00
    3110 Świadczenie społeczne (środki budżetu gminy na posiłek) 8 672,75
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia (środki budżetu gminy na doposażenie ) 4 786,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia (środki budżetu gminy na doposażenie ) 8 672,75
    4220 Zakup środków żywności (środki z dotacji na posiłek) 7 201,00
    4260 Zakup energii ( środki z dotacji na posiłek) 3 000,00
    4300 Zakup usług pozostałych (środki z dotacji na dowóz) 4 258,00
    6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych (środki budżetu gminy na doposażenie ) 4 786,00
    853 Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej
    85333 Powiatowe Urzędy Pracy
    3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 1 500,00
    4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 8 565,00
    4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 4 670,00
    4120 Składki na Fundusz Pracy 550,00
    4170 Wynagrodzenia bezosobowe 1 300,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 495,00
    4300 Zakup usług pozostałych 180,00
    4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 1 247,10
    854 Edukacyjna opieka wychowawcza
    85401 Świetlice szkolne
    3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 450,00
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 6 691,00
    4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 52,00
    4260 Zakup energii 3 307,00
    4270 Zakup usług remontowych 182,00
    4300 Zakup usług pozostałych 1 000,00
    4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 300,00
    4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii 400,00
    4700 Szkolenia pracowników niebędacych członkami korpusu służby cywilnej 1 000,00
    85415 Edukacyjna opieka wychowawcza
    3240 Stypendia dla uczniów 80,00
    3260 Inne formy pomocy dla uczniów 80,00
    85446 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 800,00
    4700 Szkolenia pracowników niebędacych członkami korpusu służby cywilnej 800,00
    900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
    90002 Gospodarka odpadami
    4430 Różne opłaty i składki 1 430,00
    90003 Oczyszczanie miast i wsi
    4300 Zakup usług pozostałych 1 150,00
    90095 Pozostała działalność
    4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 700,00
    4300 Zakup usług pozostałych 355,00
    921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
    92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby
    4260 Zakup energii 200,00
    926 Kultura fizyczna i sport
    92605 Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu
    4300 Zakup usług pozostałych 260,00
    OGÓŁEM 127 510,49 127 510,49







    § 4

    Załącznik Nr 3a do Uchwały Nr IV/14/2007 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2007 rok z dnia 15 lutego 2007 r. pod nazwą „Zadania inwestycyjne roczne na 2007 rok” otrzymuje brzmienie Załącznika Nr 1 do niniejszej uchwały.



    § 5

    Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr IV/14/2007 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2007 rok z dnia 15 lutego 2007 r. pod nazwą „Plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej” otrzymuje brzmienie Załącznika Nr 2 do niniejszej uchwały.

    § 6

    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


    § 7

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.


    Data wprowadzenia: 2011-04-08 0844
    Data upublicznienia: 2011-04-08
    Art. czytany: 1251 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    Rejestr zmian:
    2011-04-08
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Pocheć
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Zamówienia w trybie ustawy
    A Zamówienia poniżej kwoty 30000 euro
    A Plan postępowań
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Przetarg nieograniczony - Budowa budynku Przedszkola Samorządowego w Skarżysku Kościelnym – etap II
    A» Przetarg nieograniczony - Rozbudowa drogi gminnej nr 379004T Świerczek- Jagodne, ul. Leśna w miejscowości Skarżysko Kościelne Etap I
    A» Przetarg nieograniczony - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne w wysokości 2.500.000 zł
    A» Przetarg nieograniczony - Rozbudowa drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Grzybowa Góra nr 379011T
    A» Przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi gminnej Nr 379005T, ul. Pleśniówka w sołectwie Majków
    A» Przetarg nieograniczony - Wykonanie warstwy ścieralnej i robót wykończeniowych w ramach realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 539 (Rudka)
    A» Przetarg nieograniczony - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Skarżysko Kościelne oraz wyposażenie i prowadzenie PSZOK
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne