(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2010
  • ZARZĄDZENIE NR 56/10

    WÓJTA GMINY SKARŻYSKO KOŚCIELNE z dnia 14 września 2010 r.

    w sprawie: powołania Biura Projektu ds. realizacji projektu pod tytułem „Baśniowy świat” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

    Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
    o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), w związku z UCHWAŁĄ NR XLVII/…/10 RADY GMINY W SKARŻYSKU KOŚCIELNYM
    z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie: przystąpienia Gminy Skarżysko Kościelne do realizacji projektu pod tytułem „Baśniowy świat” ogłoszonego konkursem Nr 1/1/9.1.1/POKL/2010 w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


    WÓJT GMINY zarządza , co następuje:
    § 1

    1. Powołuję Biuro Projektu ds. . realizacji projektu pod tytułem „Baśniowy świat” współfi-nansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyj-nych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przed-szkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z siedzibą w Urzędzie Gminy Skarżysko Kościelne ul. Kościelna 2A..
    2. W skład Biura Projektu wchodzą niżej wymienione stanowiska:
    - Koordynator projektu - umowa zlecenie,
    - Asystent koordynatora projektu – umowa zlecenie,
    - Referent ds. obsługi finansowo-księgowo- rozliczeniowych - umowa o pracę
    - Nauczyciele.- umowa o pracę
    3. Biuro Projektu powołuje się na czas realizacji projektu od 1.09.2010 r. do 31.08.2012 r.
    4. Biuro Projektu funkcjonuje na zasadach referatu, którym kieruje Wójt Gminy. Nadzór nad pracami Biura Projektu oraz określenie zakresu obowiązków poszczególnych członków ustala Wójt Gminy.
    5. Biuro w zakresie spraw nieuregulowanych instrukcjami i procedurami, których konieczność sporządzenia i wdrożenia wynika z Umowy o dofinansowanie Projektu, funkcjonuje na zasadach ustalonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.

    6. Stanowiska pracy, o których mowa w § 1 ust. 2 będą obsadzane w zależności od potrzeb wy-nikających z etapu realizacji projektu i dokonaniu naboru.

    § 2


    1. Do obowiązków Koordynatora Projektu należy w szczególności:

    1) przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Insty-tucji Pośredniczących (Samorząd Województwa Świętokrzyskiego/ Świętokrzyskie-go Biura Rozwoju Regionalnego), Instytucji Zarządzającej (Departament Zarządza-nia Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego),
    2) organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami Biura,
    3) bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją zadań zgodnie z:
    a. Decyzją Komisji Europejskiej w sprawie przyznania pomocy w ramach Progra-mu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
    b. Umową o dofinansowanie Projektu zawartą z Samorząd Województwa Święto-krzyskiego/ Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego,
    4) nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzanie sprawozdań i raportów z przebiegu i re-alizacji projektu,
    5) nadzór nad przygotowaniem niezbędnych materiałów i analiz,
    6) zatwierdzanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności i Harmonogramów Rzeczowo – Finansowych,
    7) nadzór nad sporządzaniem, weryfikacja i zatwierdzanie Specyfikacji Istotnych Wa-runków Zamówienia dla wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicz-nego ogłaszanych w ramach projektu,
    8) zapewnienie prowadzenia rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Umowie o dofinansowanie Projektu,
    9) udział w pracach komisji przetargowych,
    10) przygotowanie i nadzór nad wdrożeniem wewnętrznych regulacji określających organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowych,
    11) niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań,
    12) zapewnienie odpowiedniej współpracy z Dyrektorami Szkół i Przedszkola w zakresie realizacji projektu,
    13) organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu,
    14) zapewnienie działań na rzecz właściwej popularyzacji i przepływu informacji doty-czących finansowania i realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi Komisji Europej-skiej, Instytucji Zarządzającej oraz Instytucji Pośredniczących,
    15) zapewnienie wglądu do dokumentacji projektu upoważnionym instytucjom,
    16) udział w prowadzonych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych i końcowych części i całości projektu,
    17) organizowanie przeprowadzenia kontroli finansowej całego Projektu,
    18) nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzaniem półrocznych i rocznych Raportów Mo-nitorujących projekt,
    19) podpisywanie korespondencji i dokumentów przygotowywanych w Biurze,
    20) udzielanie pracownikom Biura pomocy i wytycznych w zakresie wykonywanych za-dań,
    21) występowanie z wnioskami organizacyjnymi i personalnymi dotyczącymi pracowni-ków Biura,
    22) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR;


    2. Do zadań Asystenta Koordynatora Projektu należy m.in.:
    1) nadzór nad pracą Biura Projektu,
    2) zatwierdzanie dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura,
    3) niezwłoczne zgłaszanie Wójtowi Gminy wszelkich uchybień i zagrożeń dotyczą-cych realizacji inwestycji,
    4) zastępowanie Koordynatora Projektu podczas jego nieobecności,
    5) parafowanie dokumentów przygotowywanych przez pracowników Biura podczas nieobecności Koordynatora Projektu;

    3. Zadania Referent ds. obsługi finansowo-księgowo- rozliczeniowych obejmują m.in.:

    1) prawidłowe rozliczanie zadań ujętych w umowie o dofinansowanie Projektu zawar-tej ze ŚBRR,
    2) monitorowanie finansowe projektu zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektu, Harmonogramami Płatności, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
    3) przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramów Płatności we współpracy z Koordynatorem projektu bądź Asystentem koordynatora projektu,
    4) ścisła współpraca z Instytucją Pośredniczącą (ŚBRR) oraz Instytucją Zarządzającą (Departament Zarzadzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego) w zakresie kontroli finansowo-księgowej projektu,
    5) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz wtórnie pod względem merytorycznym z uwzględnieniem zastosowanej klasyfikacji VAT zastosowanej zgodnie z przepisami o statystyce państwowej i pod względem zgodności z obowiązującą Ustawą o podatku od towarów i usług,
    6) sporządzanie poleceń przekazania środków na rachunki wykonawców i przekazywanie ich do Referatu Finansowego Urzędu Gminy , który będzie sporzą-dzał przelewy z wydzielonego rachunku bankowego,
    7) opracowywanie danych w zakresie monitoringu finansowego,
    8) sygnalizowanie Koordynatorowi Projektu zagrożenia płynności finansowej projektu,
    9) prowadzenie zestawień księgowych do celów sprawozdawczych, w tym przecho-wywanie kopii dowodów księgowych, zgodnie z wymogami Instytucji Pośredniczą-cej (ŚBRR),
    10) sporządzanie raportów finansowych: miesięcznych, półrocznych, rocznych i ad hoc,
    11) monitorowanie operacji finansowych na rachunku bankowym projektu,
    12) monitorowanie gwarancji bankowych,
    13) monitorowanie zabezpieczeń środków z ŚBRR,
    14) monitorowanie realizacji zawartych umów w sprawie zamówień publicznych,
    15) prowadzenie rejestru zawartych umów,
    16) prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
    17) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Koordynatora Projektu lub Asystenta Koordynatora Projektu.


    § 3
    Wójt Gminy zatrudnia pracowników Biura Projektu spośród kandydatów wyłonionych w ra-mach przetargu, na podstawie przeprowadzonego konkursu lub innej formy przyjetej we wniosku o dofinansowanie projektu.

    § 4
    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


    Data wprowadzenia: 2010-11-17 0940
    Data upublicznienia: 2010-11-17
    Art. czytany: 2742 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Dlaczego my?
    Komputery w przedszkolu
    Przegląd Teatrzyków Dziecięcych
    Szkoła w czasie ferii
    Cyrk w przedszkolu
    Dzień Otwarty w przedszkolu
    Rozpoczęcie roku szkolnego
    Nowy ramowy rozkład dnia
    Wycieczka do "Fantazji"
    Wycieczka do Krainy Świętego Mikołaja
    Spotkanie z leśnikiem
    III Przegląd Teatrzyków Dziecięcych
    Tydzień Sportu
    Przedstawienie WTZ "Cicha noc"
    Numer alarmowy
    Wizyta w MCK
    Spotkanie z leśnikem 2010
    Spotkanie z pisarką Barbarą Gawryluk
    IV Przegląd Teatrzyków Dziecięcych
    Wycieczka do MCK i Muzeum
    Pasowanie na czytelnika
    Tydzień Sportu 2010
    Spotkanie z pisarzem Wiesławem Drabikiem
    Wizyta w Teatrze Kubuś
    Wycieczka do Hula Park
    Dolina Gadów
    Teatr Kanon w przedszkolu
    Tydzień sportu 2011
    Dzień otwarty 2011
    Pasowanie na czytelnika 2011
    100 lat kolejnictwa
    Teatr w przedszkolu
    Dzień Pluszowego Misia 2011
    Andrzejki 2011
    Prima Aprilisowe Śpiewanki
    Ostat. 10 wiadomości:

    » III Przegląd Teatrzyków Dziecięcych
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne