Protokół nr 5/2014

2014-08-13 0821
Art. czytany: 3215 razy

z posiedzenia XLIV (czterdziestej czwartej) w kadencji 2010-2014 Sesji Rady Gminy Skarżysko Kościelne odbytego w dniu 27 czerwca 2014r. w lokalu Urzędu Gminy.

1. Otwarcie obrad sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przywitanie zaproszonych gości.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
6. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
7. Wystąpienie zaproszonych gości.
8. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
9. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2013r.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

10. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2013r.
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat „ Sprawozdania
z wykonania budżetu Gminy Skarżysko Kościelne za 2013r,
- dyskusja
- podjęcie uchwały projekt nr 1.

11. Absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2013r.
- przedstawienie opinii i wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2013r
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2013r,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2013r - projekt nr 2.

12. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne za 2014r – projekt nr 3

13. Zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Skarżysko Kościelne na lata 2013 do 2028 – projekt nr 4

14 Wystąpienia Gminy Skarżysko Kościelne ze Związku Międzygminnego pod nazwą „UTYLIZATOR” – projekt nr 5.

15. Ustalenia bezpłatnych przejazdów dla Honorowych Dawców Krwi z terenu Gminy Skarżysko Kościelne – projekt nr 6

16. Zawarcia porozumienia międzygminnego w sprawie wspólnego przygotowania
i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakup energii elektrycznej oraz na dystrybucję energii elektrycznej w ramach Grupy Zakupowej – projekt nr 7

17. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych.
18. Wolne wnioski i zapytania.
19. Zakończenie obrad sesji.