P R O T O K Ó Ł Nr 5/2013 2013-10-03 1454 Art. czytany: 2393 razy z posiedzenia XXXIII (trzydziestej trzeciej) w kadencji 2010-2014 Sesji Rady Gminy Porządek obrad: 1. Otwarcie obrad sesji. 2. Stwierdzenie kworum. 3. Przywitanie zaproszonych gości. 4. Przyjęcie porządku obrad. 5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji. 6. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami. 7. Wystąpienie zaproszonych gości. 8. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych. 9. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2012r. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie: 10. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012r. - przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat „ Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r”, - dyskusja - podjęcie uchwały projekt nr 1. 11. Absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r. - przedstawienie opinii i wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2012r - przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2012r, - dyskusja, - podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r - projekt nr 2. 12. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne za 2013r – projekt nr 3. 13. Zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Skarżysko Kościelne na lata 2013 do 2028 – projekt nr 4. 14. Ustalenie liczby punktów i usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych – projekt nr 5. 15. Zmiany do Uchwały Nr XXVII/174/2012 z dnia 13 grudnia 2012 roku dot. uchwalenia Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na terenie gminy na rok 2013 – projekt nr 6. 16. Utworzenie Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Lipowe Pole Skarbowe – projekt nr 7. 17. Wyrażenie zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu na czas nieokreślony lokali mieszkalnych położonych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kierzu Niedźwiedzim – projekt nr 8 18. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych. 19. Wolne wnioski i zapytania. 20. Zakończenie obrad sesji. |