P R O T O K Ó Ł Nr 5/2013

2013-10-03 1454
Art. czytany: 2393 razy

z posiedzenia XXXIII (trzydziestej trzeciej) w kadencji 2010-2014 Sesji Rady Gminy

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przywitanie zaproszonych gości.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
6. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
7. Wystąpienie zaproszonych gości.
8. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
9. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2012r.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

10. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012r.
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat „ Sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r”,
- dyskusja
- podjęcie uchwały projekt nr 1.

11. Absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r.
- przedstawienie opinii i wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium
Wójtowi Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2012r
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy z tytułu wykonania budżetu Gminy za 2012r,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Skarżysko Kościelne za 2012r - projekt nr 2.

12. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne za 2013r – projekt nr 3.

13. Zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Skarżysko Kościelne na lata 2013 do 2028 – projekt nr 4.
14. Ustalenie liczby punktów i usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych – projekt nr 5.

15. Zmiany do Uchwały Nr XXVII/174/2012 z dnia 13 grudnia 2012 roku dot. uchwalenia Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na terenie gminy na rok 2013 – projekt nr 6.

16. Utworzenie Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Lipowe Pole Skarbowe – projekt nr 7.

17. Wyrażenie zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu na czas nieokreślony lokali mieszkalnych położonych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
w Kierzu Niedźwiedzim – projekt nr 8

18. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych.
19. Wolne wnioski i zapytania.
20. Zakończenie obrad sesji.