Zapytanie ofertowe - Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu gminy Skarżysko Kościelne w 2013 roku

2013-03-29 1200
Art. czytany: 2600 razy

Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu gminy Skarżysko Kościelne w 2013 roku

Skarżysko Kościelne, dnia 2013-03-29 In.III.271.2.2013 Wszyscy zainteresowani ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro. Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami.) Zamawiający - Gmina Skarżysko Kościelne zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro na realizację usługi pn.: „Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu gminy Skarżysko Kościelne w 2013 roku” Szczegółowe informacje dotyczące powyższego zamówienia Zamawiający Gmina Skarżysko Kościelne – zawarł w Warunkach Zamówienia stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, które jednocześnie zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.ugskarzysko.bip.doc.pl. oraz w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń. Podpis na oryginale Z up. Wójta /-/ Monika Mączyńska Sekretarz Gminy