P R O T O K Ó Ł Nr 6/11

2012-01-24 1411
Art. czytany: 2369 razy

z posiedzenia IX (dziewiątej) w kadencji 2010-2014 Sesji Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym odbytego w dniu 12 maja 2011r w lokalu Urzędu Gminy.

Porządek obrad przewiduje:

1. Otwarcie obrad sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przywitanie zaproszonych gości.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
6. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
7. Wystąpienie zaproszonych gości.
8. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
9. Przyjęcie sprawozdania z działalności SPZOZ w Skarżysku Kościelnym za 2010r.
10. Przyjęcie sprawozdania z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej – Samorządowej Instytucji Kultury w Skarżysku Kościelnym za 2010r.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

11. Wyrażenie zgody na nabycie nieruchomości w drodze darowizny.

12. Wyrażenie zgody na sprzedaż nieruchomości.

13. Zmiany do Uchwały Nr VIII/31/11 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 30 marca 2011r w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania w postaci ustanowienia zastawu rejestrowego na udziałach w spółce „Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o. o. w Skarżysku-Kamiennej”.

14. Podwyższenie kapitału zakładowego spółki pn. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Spółka z o. o. z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej.

15. Zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym za 2010r.

16. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej – Samorządowej Instytucji Kultury w Skarżysku Kościelnym za 2010r.

17. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne na 2011r.
18. Zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011 do 2021.

19. Uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie na lata 2011 – 2014.

20. Tryb powoływania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego
w Skarżysku Kościelnym oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.

21. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych.
22. Wolne wnioski i zapytania.
23. Zakończenie obrad sesji.