Zarządzenie Nr 85/2011

2011-11-07 1039
Art. czytany: 2457 razy

z dnia 10 października 2011r.

w sprawie: spisu z natury składników majątkowych Gminy Skarżysko Kościelne za 2011 rok.
Działając na podstawie:
- art. 4 ust.1 pkt 3 i art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.)
- oraz Załącznika Nr 4 - instrukcja w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych, do Zarządzenia Nr 93/2010 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 31 grudnia 2010 r . w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości z późn.zm.

zarządzam:
§ 1
Przeprowadzenie spisu z natury mienia Gminy Skarżysko Kościelne:
- środków trwałych,
- pozostałych środków trwałych i drobnego wyposażenia – ewidencja ilościowa.

§ 2


Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się 3 zespoły spisowe:
Zespół Nr 1 – do spisu z natury środków w budynku Urzędu Gminy w składzie:
1. Monika Michalska
2. Michał Walkiewicz
Zespół Nr 2 – do spisu z natury środków na terenie Gminy (np. przystanki), środków zakupionych z Funduszu Sołeckiego, w świetlicy Świerczek i świetlicy Skarżysko Kościelne ul. Kolonia 7:
1. Piotr Piwowarczyk
2. Marzanna Boczek
Zespół Nr 3 – do spisu z natury zespołów komputerowych (Grupa „4” środków trwałych)
1. Renata Stankiewicz
2. Anna Pocheć.

§ 3

Termin rozpoczęcia spisu z natury od 17 pażdziernika 2011 roku, termin zakończenia 31 grudnia 2011 r.

§ 4

Inwentaryzację należy przeprowadzić na dzień 30 września 2011 roku.

§ 5

Przed przystąpieniem do inwentaryzacji należy przeprowadzić oględziny środków trwałych i pozostałych środków trwałych pod względem oznakowania umożliwiającego ich identyfikację.


§ 6

Środki trwałe i pozostałe środki trwałe zniszczone, nieprzydatne itp. należy spisać na oddzielnych arkuszach. W celu likwidacji w/w środków Komisja, w skład której wchodzą członkowie poszczególnych zespołów spisowych sporządzi protokół likwidacji tych środków, zgodnie z załącznikiem Nr 4c do Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym i zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych.

§ 7

Druki do sporządzenia inwentaryzacji Zespoły Spisowe pobiorą od Z-cy Skarbnika.


§ 8

Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Zastępcy Skarbnika Gminy.