P R O T O K Ó Ł Nr 12/09

2010-06-09 1129
Art. czytany: 2541 razy

z posiedzenia XXXVIII (trzydziestej ósmej) w kadencji 2006-2010 Sesji Rady Gminy

Porządek obrad przewidywał:

1. Otwarcie obrad sesji
2. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja z przeprowadzonych wyborów uzupełniających do Rady Gminy zarządzonych na dzień 15 listopada 2009r.
4. Wręczenie zaświadczenia
5. Ślubowanie radnego
6. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji
7. Wystąpienie zaproszonych gości.
8. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
9. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

10. Przystąpienie do Projektu inwestycyjnego pod nazwą „e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego' i zabezpieczenia wkładu własnego.
11. Przystąpienie do Projektu inwestycyjnego pod nazwą „e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST' i zabezpieczenia wkładu własnego.
12. Przystąpienie Gminy Skarżysko Kościelne do realizacji projektu w ramach Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pod tytułem „Bądź aktywny – możesz wygrać” realizowanego przez Zespół Szkół Publicznych w Skarżysku Kościelnym oraz udzielania pełnomocnictw.
13. Zmiany do Uchwały Nr XXXV/176/2009 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia
18 sierpnia 2009 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Skarżysko Kościelne na lata 2009-2012.
14. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne na 2009 rok.
15. Uchwalenie Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
i Narkomanii na terenie gminy na rok 2010.
16. Zmiany do Uchwały Nr XXV/124/08 z dnia 18 grudnia 2008 roku dot. uchwalenia Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na terenie gminy na rok 2009.
17. Zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Skarżysko Kościelne na 2010r.

18. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych.
19. Wolne wnioski i zapytania.
20. Zakończenie obrad sesji.