Protokół Nr 15/08 z dnia 27 czerwca 2008r 2008-11-14 1205 Art. czytany: 2662 razy z posiedzenia XVIIIw kadencji Sesji Rady Gminy w Skarżsyku Kościelnym Porządek obrad przewidywał: 1. Otwarcie obrad sesji. 2. Stwierdzenie kworum. 3. Przywitanie zaproszonych gości. 4. Przyjęcie porządku obrad. 5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji 6. Wystąpienie zaproszonych gości. 7. Informacja z pracy Rady Gminy w okresie między sesjami. 8. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami. 9. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych. 10. Informacja z zakończenia likwidacji Zakładu Gospodarki Komunalnej w Skarżysku Kościelnym. 11. Podsumowanie roku szkolnego 2007/2008. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawach: 12. Współfinansowanie funkcjonowania Izby Wytrzeźwień prowadzonej przez miasto Kielce. 13. Zmiany w budżecie gminy. 14. Zaliczenie do kategorii drogi gminnej drogi powiatowej będącej w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych. 15. Zatwierdzenia planu rozwoju miejscowości Kierz Niedźwiedzi w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013. (Plan jest do zapoznania się w Biurze Rady Gminy pok.107) 16. Wydzielenie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Kierzu Niedźwiedzim dla potrzeb ogólnowiejskich. 17. Zmiany do Uchwały Nr III/13/06 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 29 grudnia 2006r dot. ustalenia liczby punktów i usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. 18. Zmiany do Uchwały Nr III/12/06 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 29.12.2006r dot. ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy Skarżysko Kościelne oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania wobec Wójta czynności w sprawach z zakresu prawa pracy. 19. Określenie zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości. 20. Określenie zasad zawierania kolejnych umów na wydzierżawienie lub wynajem nieruchomości. 21. Wyrażenie zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym użytkownikiem. 22. Ustalenie wynagrodzenia dla inkasentów. 23. Podjęcie uchwały w sprawie tablicy pamiątkowej. 24. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych 25. Wolne wnioski i zapytania. 26. Zakończenie obrad sesji. |