Protokół Nr 15/08 z dnia 27 czerwca 2008r

2008-11-14 1205
Art. czytany: 2662 razy

z posiedzenia XVIIIw kadencji Sesji Rady Gminy w Skarżsyku Kościelnym

Porządek obrad przewidywał:

1. Otwarcie obrad sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przywitanie zaproszonych gości.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji
6. Wystąpienie zaproszonych gości.
7. Informacja z pracy Rady Gminy w okresie między sesjami.
8. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
9. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
10. Informacja z zakończenia likwidacji Zakładu Gospodarki Komunalnej w Skarżysku Kościelnym.
11. Podsumowanie roku szkolnego 2007/2008.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawach:

12. Współfinansowanie funkcjonowania Izby Wytrzeźwień prowadzonej przez miasto Kielce.
13. Zmiany w budżecie gminy.
14. Zaliczenie do kategorii drogi gminnej drogi powiatowej będącej w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych.
15. Zatwierdzenia planu rozwoju miejscowości Kierz Niedźwiedzi w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013. (Plan jest do zapoznania się w Biurze Rady Gminy pok.107)
16. Wydzielenie pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Kierzu Niedźwiedzim dla potrzeb ogólnowiejskich.
17. Zmiany do Uchwały Nr III/13/06 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia
29 grudnia 2006r dot. ustalenia liczby punktów i usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
18. Zmiany do Uchwały Nr III/12/06 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 29.12.2006r dot. ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy Skarżysko Kościelne oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania wobec Wójta czynności w sprawach z zakresu prawa pracy.
19. Określenie zasad gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości.
20. Określenie zasad zawierania kolejnych umów na wydzierżawienie lub wynajem nieruchomości.
21. Wyrażenie zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym użytkownikiem.
22. Ustalenie wynagrodzenia dla inkasentów.
23. Podjęcie uchwały w sprawie tablicy pamiątkowej.
24. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych
25. Wolne wnioski i zapytania.
26. Zakończenie obrad sesji.