P R O T O K Ó Ł Nr 3/2017

2017-06-28 1243
Art. czytany: 2128 razy

z posiedzenia XXVIII (dwudziestej ósmej) w kadencji 2014-2018 Sesji Rady Gminy Skarżysko Kościelne odbytego w dniu 17 maja 2017r w budynku Urzędu Gminy.

Porządek obrad przewiduje:

1. Otwarcie obrad sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przywitanie zaproszonych gości.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołów z poprzedniej sesji.
6. Wystąpienie zaproszonych gości.
7. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
8. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
9. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2016 r.
10.Zapoznanie się z oceną zasobów pomocy społecznej za 2016r.

Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

11. Zmian budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2017 r.

12. Zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Skarżysko Kościelne na lata 2017 do 2028

13. Udzielenie pomocy finansowej powiatowi skarżyskiemu.

14. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym za 2016 r.

15. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Skarżysku Kościelnym – Samorządowej Instytucji Kultury za 2016 r.

16.Szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Skarżysko Kościelne lub jej jednostkom podległym.

17. Wyrażenia zgody na dokonywanie wpłat składki członkowskiej do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Razem na Piaskowcu”.

18. Wyrażenia zgody na odpłatne nabycie przez Gminę Skarżysko Kościelne, na własność w poczet gminnego zasobu nieruchomości gruntowych, położonych w miejscowości Grzybowa Góra, niezbędnych na potrzeby przebudowy ul. Słonecznej.
19. Rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Skarżysko Kościelne.

20. Zmiany do Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym.
21. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych.
22. Wolne wnioski i zapytania.
23. Zakończenie obrad sesji.